ВОДОЮ НЕ КОРИСТУЄМОСЬ, А ПЛАТУ НАРАХУВАЛИ. ЧОМУ ТАК?
“Ми закордоном, водою не користуємося, а плату за послугу нам всеодно нарахували. Чому так?” Дуже часто отримуємо такого роду запитання від наших споживачів. Тож спробуємо на нього відповісти.
Причина дуже проста: у випадку, якщо споживач не передає поточні показники свого лічильника, нарахування йому проводяться за середньомісячним споживанням.
Виправити ситуацію дуже легко: потрібно просто передати останні показники лічильників. Їх внесуть у базу і проведуть перерахунок плати.
А щоб уникнути плутанини взагалі, не забувайте щомісяця подавати поточні показники ваших лічильників. Прозвітувати про об’єми спожитої води можна будь-яким зручним для Вас способом:
- В “кабінеті абонента” на нашому сайті mtve.kp.km.ua (детальна інструкція тут https://cutt.ly/N3gmA9f)
- За телефонами абонентського відділу: (03849) 51101, 38671, 0689386157.
- Передати показники своєму контролеру.
Пам’ятайте! Щоб нарахування плати були коректними важливо передавати показники до 28 числа місяця.