• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

Подання звернень, скарг, повідомлень та пропозицій споживачами

Подати звернення, скаргу, повідомленння та пропозицію про надання послуг з постачання теплової енергії, водопостачання та водовідведення та електричної енергії можна наступними способами:
  • Поштова дреса: 32300, Хмельницька область, м. Кам'янець-Подільський, вул. Ярослава Мудрого, 123
  • Електронна адреса: kp-mtve@ukr.net
  • Аварійно-диспетчерська служба: (03849) 3-49-20, (03849) 3-49-40, 0673116766 (цілодобово)
  • Приймальня генерального директора: (03849) 3-52-80, 5-04-90 Графік роботи: Понеділок- четвер, з 8.00 до 17.15 год. П'ятниця з 8.00 до 16.00 год. Обідня перерва - з 12.00 до 13.00 год.
  • Контактні дані для подання повідомлень про загрозу електробезпеці відповідного оператора системи: ПАТ НЕК «Укренерго» - оператор системи передачі Електронною поштою: • контакт-центр: contactcenter@ua.energy • nec-kanc@ua.energy тел. +380 (44) 238-38-38, тел. +380 (44) 238-37-00, АТ «Хмельницькообленерго» тел. 067 250 50 62, тел. 066 650 50 62, тел. 0 800 50 50 62, тел. 0 382 75 52 00, тел. 067 010 50 62,