• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

Повірити лічильник

Періодична повірка лічильників води

Періодична повірка лічильників води – важлива та обов’язкова процедура для усіх споживачів КП «Міськтепловоденергія». Відповідно до чинного законодавства, повірку засобів вимірювальної техніки необхідно проводити не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу.

Для засобів обліку води період між проведенням періодичної повірки встановлено терміном в 4 роки. Міжповірочні інтервали відображені у паспорті на лічильник (нові прилади) або у Свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Окрім цього, дату чергової повірки можна дізнатися наступним чином:

  • в «Особистому кабінеті» споживача на офіційному сайті КП «Міськтепловоденергія» (mtve.kp.km.ua);
  • зателефонувавши до Сервісного центру по роботі з приладами обліку за телефонами: 3-64-20, 0673116763, 0674052301

КП «Міськтепловоденергія» зі свого боку додатково інформує абонентів, лічильники яких підлягають періодичній повірці відповідними повідомленнями. Впродовж місяця після відправки такого повідомлення споживачі повинні забезпечити проведення періодичної повірки засобів обліку води.

Якщо ж, отримавши припис про необхідність повірки лічильників, споживачі його проігнорують, то, починаючи з наступного дня після закінчення місячного терміну від дати відправлення повідомлення, нарахування за послуги з централізованого постачання води та водовідведення їм проводитимуться у відповідності до нормативного споживання з розрахунку на одну людину.

 

  • КП «Міськтепловоденергія» – проводить повірку лічильників води у спеціалізованій лабораторії з демонтажем, транспортування та монтажем після повірки. Телефон для подачі заявки до Сервісного центру по роботі з приладами обліку: 3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01.

Щоб подати заявку на повірку лічильника чи перевірити її статус за допомогою он-лайн сервісу потрібно на головній сторінці сайту КП «Міськтепловоденергія» знайти розділ «Подати заявку на повірку» та заповнити всі поля електронної форми, що з’явиться на екрані https://meters.com.ua/#/application-status/.

Так само централізована система повірки лічильників дозволяє перевірити статус заявки. Знайти свій лічильник на сайті можна за номером заявки або ж за номером Вашого лічильника. Ввівши його в пошукове поле, Ви побачите на якому етапі повірки перебуває засіб обліку води чи тепла.

Свідоцтво про повірку або ж довідку про непридатність також можна отримати прямо вдома.  Обравши на сайті сервіс «Перевірити статус заявки», введіть номер лічильника або заявки та клікніть на «Пошук». В наступному вікні відкриється вся інформація про лічильник та номер документа за результатами повірки. Оберіть «Завантажити документ» і збережіть чи роздрукуйте свідоцтво.

Орієнтовний термін заявки становить 30 днів. Про день обстеження вузла обліку майстер попередньо домовляється зі споживачем по телефону. Якщо повірку проводять із демонтажем лічильника, майстер знімає останні показники, розпломбовує і демонтує засіб обліку, на його місце встановлює тимчасову трубку.

Демонтований лічильник майстер КП «Міськтепловоденергія» забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. В період, поки лічильник перебуватиме на повірці, нарахування проводяться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці. Якщо лічильник успішно проходить повірку, представник підприємства повторно зв’язується зі споживачем та домовляється про дату і час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника. У визначений день майстер здійснює установку повіреного лічильника і його опломбування.

У разі виявлення, що лічильник не проходить повірку – споживач отримує відповідне повідомлення, де зазначається, що впродовж  20 (двадцяти) днів з дня відправлення даного повідомлення потрібно встановити новий (-і) прилад (-и) обліку та звернутися до Сервісного центру КП «Міськтепловоденергії» (вул. Князів Коріатовичів, 9а, тел.: 067-311-67-63, 3-64-20) для реєстрації лічильників та прийняття їх на облік.

У разі не виконання зазначених вимог, оплата за спожиті послуги холодного, гарячого (за наявності) водопостачання та водовідведення буде нараховуватися відповідно до норм споживання.