Ситуація, коли в багатоповерховому будинку не всі сусіди можуть дійти спільної мови, на жаль, не поодинока. Але коли інструментом таких «сусідських війн» стає тепловий лічильник, то наслідками – холод в частині помешкань.
З початком опалювального сезону маємо чимало випадків, коли проблеми з теплопостачанням в багатоповерхівках створюють самі ж мешканці. До прикладу, прикривають тепловий лічильник. Бо жарко чи можна зекономити на платіжці. Скарги ж летять у бік теплопостачальників. І коли бригади КП «МТВЕ» приїздять на виклик – відновлюють стабільне теплопостачання єдиним обертом запірної арматури перед лічильником.
Подібну ситуацію нині маємо в одному з будинків, де частина мешканців регулярно скаржиться на відсутність тепла, добре знаючи, що причиною є прикритий лічильник в підвалі, а ці «маніпуляції» проводить старший будинку.
І таких заявок маємо чимало. Більше того, часто скаржаться на якість теплопостачання навіть ті, хто знає причину проблем. Але ж завжди простіше написати в чат чи зателефонувати до диспетчерської, аніж з’ясовувати стосунки з сусідами…
В таких ситуаціях варто пам’ятати, що абсолютно всі мережі будинку – це спільна власність його мешканців. Тому, обираючи відповідального, лише Ви маєте право контролювати його дії та впливати на рішення, що стосуються комунального «життя» всередині будинку. Тому не забувайте цим життям цікавитись і впливати на нього. Бо комфорт у домівці – справа не лише комунальних служб, а й її мешканців.