• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

«ВНОЧІ ПІДКРУЧУЄМО, А ВДЕНЬ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗНОВУ ПРИКРИВАЄ»

«ВНОЧІ ПІДКРУЧУЄМО, А ВДЕНЬ ВІДПОВІДАЛЬНИЙ ЗНОВУ ПРИКРИВАЄ»

Ситуація, коли в багатоповерховому будинку не всі сусіди можуть дійти спільної мови, на жаль, не поодинока. Але коли інструментом таких «сусідських війн» стає тепловий лічильник, то наслідками – холод в частині помешкань.

З початком опалювального сезону маємо чимало випадків, коли проблеми з теплопостачанням в багатоповерхівках створюють самі ж мешканці. До прикладу, прикривають тепловий лічильник. Бо жарко чи можна зекономити на платіжці. Скарги ж летять у бік теплопостачальників. І коли бригади КП «МТВЕ» приїздять на виклик – відновлюють стабільне теплопостачання єдиним обертом запірної арматури перед лічильником.

Подібну ситуацію нині маємо в одному з будинків, де частина мешканців регулярно скаржиться на відсутність тепла, добре знаючи, що причиною є прикритий лічильник в підвалі, а ці «маніпуляції» проводить старший будинку.

І таких заявок маємо чимало. Більше того, часто скаржаться на якість теплопостачання навіть ті, хто знає причину проблем. Але ж завжди простіше написати в чат чи зателефонувати до диспетчерської, аніж з’ясовувати стосунки з сусідами…

В таких ситуаціях варто пам’ятати, що абсолютно всі мережі будинку – це спільна власність його мешканців. Тому, обираючи відповідального, лише Ви маєте право контролювати його дії та впливати на рішення, що стосуються комунального «життя» всередині будинку.  Тому не забувайте цим життям цікавитись і впливати на нього. Бо комфорт у домівці – справа не лише комунальних служб, а й її мешканців.