• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • вул. Тімірязєва, 123, м. Кам'янець-Подільський
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • ДП "Тепловода" 3-25-92
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

Прилади обліку теплової енергії

Житловий фонд з централізованим опаленням КП «Міськтепловоденергія», майже на 100% обладнаний загальнобудинковими приладами обліку теплової енергії (вузлами комерційного обліку).

Варто зазначити, що лічильник тепла – це перш за все засіб обліку теплової енергії, а не її економії. Адже теплолічильник – лише необхідний і стимулюючий до неї чинник. Він фіксує реальний обсяг теплової енергії, що була використана для опалення будинку за певний час. Для споживача встановлення приладу обліку теплової енергії замінює систему оплати за нормативом на систему оплати за фактично спожите тепло. Розподіл фактичного обсягу спожитого тепла, облікованого лічильником, проводиться пропорційно до площі кожної квартири.  Як правило, в підсумку сума платежів виходить менша, аніж в будинках без лічильника.

Відповідно до Закону України №2119-VIII від 22.06.2017 р. «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту будинкових засобів обліку тепла, у тому числі витрати з демонтажу, транспортування та монтажу після повірки буде здійснюється за рахунок споживачів.

Якщо тепловий лічильник працює некоректно або ж вийшов з ладу споживачам потрібно звернутися із заявою про необхідність провести ремонт лічильника до КП «Міськтепловоденергія» (вул. Тімірязєва, 123, 2 поверх – приймальня генерального директора). У тексті заявникові потрібно зазначити, що він гарантує оплату робіт, які необхідно провести для відновлення роботи лічильника. Після одержання заявки працівники зв’язуються із заявником або відповідальним за тепловий лічильник для того, щоб на момент прибуття фахівців вони забезпечили доступу до приміщення, де розташований вузол обліку.

Після зняття лічильника, фахівці перевіряють його технічний стан та визначаються із переліком необхідних для ремонту матеріалів. Згодом проводять калькуляцію вартості робіт і видають заявникові відповідний рахунок. Після оплати рахунку, фахівці приступають до проведення ремонту теплового лічильника.

Поки загальнобудинковий тепловий лічильник перебуває на ремонті нарахування оплати за централізоване опалення за цей період мешканцям будинку проводиться відповідно до середнього споживання будинком тепла за попередній опалювальний період.

Зазначимо, що призначення відповідального за тепловий лічильник забезпечує процес контролю за його роботою і в ситуації, коли прилад обліку виходить з ладу, гарантує оперативне усунення будь-яких неполадок. Обрати відповідального за теплолічильник в інтересах самих же мешканців. Адже, якщо відповідальний за лічильник постійно контролюватиме його роботу та, до прикладу, виявить помилку 10 числа місяця, його ремонт буде проведено впродовж 5 днів і плата по середньому споживанню мешканцям будинку нараховуватиметься всього за 15 днів місяця. Коли ж відповідального за тепловий лічильник в будинку немає, контроль за приладом обліку проводиться фахівцями Сервісного центру по роботі з лічильниками раз на місяць. І у випадку виявлення поламки, несправним він вважається з моменту останньої перевірки, тобто місяць.  Відповідно, оплата за послугу по середньому споживанню мешканцям нараховуватиметься за увесь місяць.

!За детальною інформацією з приводу роботи лічильників теплової енергії звертайтеся за телефонами Сервісного центру по роботі з приладами обліку: 3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01.