• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

ОСНОВНЕ ПРО ПОВІРКУ ЛІЧИЛЬНИКІВ: коли робити, куди звертатись, скільки коштує?

ОСНОВНЕ ПРО ПОВІРКУ ЛІЧИЛЬНИКІВ: коли робити, куди звертатись, скільки коштує?

Зібрали для вас найголовніше, що потрібно знати про повірку лічильників. Бо хоч це питання для наших споживачів не нове, але завжди актуальне.

  • Як дізнатися, що мій лічильник вже час повірити?
  • Повідомлення про те, що термін повірки лічильника добігає кінця заздалегідь з’явиться в кабінеті абонента на сайті КП «МТВЕ». Також про це обов’язково проінформують наші контролери, які залишать вам відповідне повідомлення. Дату чергової повірки можна дізнатися й зателефонувавши до нашого Сервісного центру по роботі з приладами обліку. Також цей термін вказаний в акті, який після кожної повірки отримує споживач. Нагадуємо, що повірку лічильників води необхідно здійснювати кожних чотири роки.
  • Що робити далі?
  • Якщо ви отримали повідомлення про необхідність проведення періодичної повірки засобів обліку води, то маєте на це місяць. Тому телефонуєте до Сервісного центру по роботі з приладами обліку за номерами: 3-64-20, 0673116763, 0674052301 та залишаєте відповідну заявку. Заздалегідь домовляєтеся про зручні для вас дату і час та очікуєте візиту наших фахівців.
  • Хто сплачує за повірку?
  • Споживач. Відповідно до Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», витрати з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту будинкових та квартирних засобів обліку, у т. ч. їх демонтажу, транспортування та монтажу після повірки здійснюється за рахунок власників вузлів обліку.
  • Скільки коштує?
  • Загальна вартість повірки лічильників складається з декількох частин. 376 ,70 грн. – вартість підготовки до повірки одного лічильника із демонтажем і монтажем. Якщо повірити потрібно два лічильники, коштуватиме це 527,10 грн. Вартість послуги без демонтажу і монтажу (споживач робить це самостійно) становить 293,30 грн. за один лічильник, за два – 373,70 грн. Окремо потрібно оплатити послуги розпломбування (85,90 грн. за 1 лічильник) та прийняття на облік (пломбування) лічильників (102,60 грн.). Враховуйте також, що дана вартість вказана без урахування послуг Держповірника. Детальніше про тариф на повірку лічильників за посиланням: https://mtve.kp.km.ua/lichilniki/.
  • Як довго триває повірка?
  • Відповідно до правил, максимальний термін виконання заявки становить 30 днів. Але фактично процес повірки лічильників займає близько 3-7 днів. Поки лічильник перебуватиме на повірці, нарахування проводяться у розмірі середньомісячних показників за попередні 12 місяців. Якщо прилад обліку успішно проходить повірку, представник підприємства повторно зв’язується зі споживачем та домовляється про дату і час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника. У визначений день майстер здійснює установку повіреного лічильника і його опломбування.
  • Чи може провести повірку стороння організація, яка надає послугу без демонтажу лічильників?
  • За послугою з періодичної повірки лічильника можна звернутися і до сторонніх організацій (також на платній основі). Якщо повірка здійснюється без демонтажу, то й пломби з лічильників не знімаються. Перелік повірених лічильників така організація передає КП «МТВЕ».
  • Чули, що в умовах військового стану повіряти лічильник не потрібно? Чому повідомлення все-одно приходять?
  • Справді, в умовах воєнного часу щодо повірки лічильників діє спеціальна поправка. Відповідно до Постанови КМУ від 5 квітня 2022 р. №412 «Про деякі питання перевірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки в умовах воєнного часу», якщо термін повірки лічильника припав на період дії воєнного стану, то його повірку можна відтермінувати. Цей дозвіл діє впродовж усього періоду воєнного стану, та ще три місяці після його завершення. Але, якщо обставини дозволяють, рекомендуємо не затягувати з повіркою до закінчення військового стану. Це дозволить уникнути зайвих незручностей для самих же споживачів. Бо затягування з повіркою призведе лише до збільшення черг і термінів виконання заявок. Окрім того, з часом може змінитися й вартість послуги.