• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

НЕ ЗАБУВАЙТЕ КОНТРОЛЮВАТИ ТЕРМІНИ ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ

НЕ ЗАБУВАЙТЕ КОНТРОЛЮВАТИ ТЕРМІНИ ПОВІРКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ

Щоб не платити за воду зайве, контролюйте терміни повірки своїх лічильників. Адже не повірені лічильники автоматично знімаються з обліку і тоді нарахування плати здійснюється вже не відповідно до переданих споживачем показників, а згідно із середнім споживанням за попередні 12 місяців.

Саме такі випадки дуже часто стають причиною плутанини в нарахуваннях за спожиту воду. Оскільки чимало споживачів банально пропускають терміни повірки лічильників, яку необхідно здійснювати через кожних чотири роки. А згодом бідкаються, чому нарахували не те, що показує лічильник. Втім, уникнути подібного дуже просто. Споживачам варто лише відповідально ставитися до своїх обов’язків і контролювати терміни повірки лічильників, що встановлені у Вашій квартирі.  Зі свого боку, КП «Міськтепловоденергія» завжди повідомляє про наближення термінів повірки через повідомлення від контролерів підприємства.

Також нагадуємо, що дізнатися дату наступної повірки свого лічильника можливо, зателефонувавши до нашого Сервісного центру по роботі з приладами обліку: 0673116763, а також онлайн в кабінеті абонента на сайті КП «Міськтепловоденергія»: https://mtve.kp.km.ua/.