• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

НЕ ЗАБУДЬТЕ ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ!

НЕ ЗАБУДЬТЕ ПОДАТИ ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ!

Правильне нарахування плати за спожиту воду і водовідведення залежить від вчасно переданих показників лічильників. Тож нагадуємо споживачам не забувати щомісяця, до 28 числа, звітувати перед КП «Міськтепловоденергія» про об’єми спожитих послуг. Для зручності абонентів, маємо декілька варіантів передати нам цю інформацію.

Подати показники лічильників води можливо наступними способами:

  • Он-лайн – в особистому кабінеті споживача на офіційному сайті КП «Міськтепловоденергія» (детальна інструкція за посиланням: https://mtve.kp.km.ua/peredati-pokazniki-lichilnikiv-vodi/).
  • За телефонами абонентського відділу: (03849) 5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57 (дзвінки приймаються: понеділок – п’ятниця, з 8.00 до 17.15, обідня перерва – з 12.00 до 13.00).
  • Повідомити показники контролеру.

Зазначимо, що показники лічильників води необхідно передавати навіть якщо ви нею не користуєтеся. У такому разі, вносьте їх без змін, тобто ті, які надавали минулого разу. Бо якщо не прозвітуєте про об’єми спожитої води, нарахування проводитимуться згідно із показниками середнього споживання за попередні три місяці.

Особливо відповідально радимо передавати показники своїх лічильників мешканцям тих будинків, де встановлені загальнобудинкові прилади обліку води (вузли комерційного обліку). Адже нарахування за послуги таким споживачам формуються з урахуванням показників індивідуального лічильника (вузла розподільного обліку) на основі показань вузла комерційного обліку, встановленого в будинку.

Пам’ятайте, вчасно передані показники лічильника допоможуть уникнути будь-яких непорозумінь в нарахуваннях плати за послугу.