• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

ДБАЄТЕ ПРО БЛАГОУСТРІЙ – ПОДБАЙТЕ ПРО ЧИСТОТУ ВОДОПРОВІДНИХ КОЛОДЯЗІВ

ДБАЄТЕ ПРО БЛАГОУСТРІЙ - ПОДБАЙТЕ ПРО ЧИСТОТУ ВОДОПРОВІДНИХ КОЛОДЯЗІВ

На фото – приватний колодязь одного з “господарів” на Підзамчі. Такий стан водопровідного колодязя змушує потерпати увесь житловий масив. Адже болоті вода, що туту накопичились не дають можливості дістатися до вентиля, аби перекрити воду для проведення аварійно-ремонтних робіт.

Тому нагадуємо усім мешканцям приватного сектору про необхідність дотримуватись правил користування системами водопостачання та дбати про стан колодязів, які їм належать.

Тож, у період “весняної толоки” не забудьте подбати не лише про побілені бордюри і дерева, але про чистоту споруд, де розташовані мережі водопостачання.