Коли споживачі замість скарг надають пропозиції – питання вирішується значно швидше. Саме завдяки такому діалогу цього тижня вдалося вирішити наболіле питання теплопостачання в кварталі багатоповерхівок на вул. Панівецькій, 13, 13а та вул. Р. Шухевича, 4.
Через відключення електроенергії ці будинки залишалися не лише без світла, але й тепла. Адже робота насосної станції, що забезпечує «доставку» послуги до помешкань споживачів повністю залежить від напруги. Обладнати «байпасну лінію» в обхід системи тут технічно неможливо. Тому ситуацію із теплопостачанням можливо контролювати лише за допомогою підключення джерела альтернативного живлення.
Фахівці КП «Міськтепловоденергія» встановили у теплопункті генератор та провели всі необхідні налаштування. І, за необхідності, забезпечуватимуть його запуск і роботу. Як ми вже повідомляли, робитимуть це, коли відключення електроенергії триватимуть більше 6 годин поспіль, а температура надворі опустилася нижче нуля.
Однак, якщо споживачі вважають, що запускати генератор потрібно частіше і озвучать щодо цього власні чіткі пропозиції, адміністрація підприємства радо до них дослухається.
Саме цим і скористалися мешканці вказаних будинків. Самоорганізувавшись, вони знайшли відповідальних, що слідкуватимуть за роботою генераторів та запускатимуть їх залежно від побажань жителів трьох багатоповерхівок. На цей період вони забезпечуватимуть його і пальним. Тому критерії запуску генераторів відтепер визначатимуть самостійно.