• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

ЧИ МОЖНА ЗМІНИТИ УМОВИ ЗАПУСКУ ГЕНЕРАТОРІВ?

ЧИ МОЖНА ЗМІНИТИ УМОВИ ЗАПУСКУ ГЕНЕРАТОРІВ?

Коли споживачі замість скарг надають пропозиції – питання вирішується значно швидше. Саме завдяки такому діалогу цього тижня вдалося вирішити наболіле питання теплопостачання в кварталі багатоповерхівок на вул. Панівецькій, 13, 13а та вул. Р. Шухевича, 4.

Через відключення електроенергії ці будинки залишалися не лише без світла, але й тепла. Адже робота насосної станції, що забезпечує «доставку» послуги до помешкань споживачів повністю залежить від напруги. Обладнати «байпасну лінію» в обхід системи тут технічно неможливо. Тому ситуацію із теплопостачанням можливо контролювати лише за допомогою підключення джерела альтернативного живлення.

Фахівці КП «Міськтепловоденергія» встановили у теплопункті генератор та провели всі необхідні налаштування. І, за необхідності, забезпечуватимуть його запуск і роботу. Як ми вже повідомляли, робитимуть це, коли відключення електроенергії триватимуть більше 6 годин поспіль, а температура надворі опустилася нижче нуля.

Однак, якщо споживачі вважають, що запускати генератор потрібно частіше і озвучать щодо цього власні чіткі пропозиції, адміністрація підприємства радо до них дослухається.

Саме цим і скористалися мешканці вказаних будинків. Самоорганізувавшись, вони знайшли відповідальних, що слідкуватимуть за роботою генераторів та запускатимуть їх залежно від побажань жителів трьох багатоповерхівок. На цей період вони забезпечуватимуть його і пальним. Тому критерії запуску генераторів відтепер визначатимуть самостійно.