• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • вул. Тімірязєва, 123, м. Кам'янець-Подільський
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • ДП "Тепловода" 3-25-92
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

ЗНАЙОМТЕСЯ – АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА МТВЕ

ЗНАЙОМТЕСЯ - АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА МТВЕ

Аварійно-диспетчерська служба КП «Міськтепловоденергія» працює цілодобово. Це свого роду передова нашого підприємства і міста взагалі. Диспетчерські будні – нелегкі: АДС тримає на пульсі (на моніторах і великому екрані) все, що стосується технологічних параметрів подачі води, тепла, роботи каналізаційної мережі. Сюди стікається вся інформація про те, як працює обладнання водогону, насоси підкачувальних станцій, яка температура і тиск подачі теплоносія від котелень, ІТП, ЦТП, ТЕС і яка на будинках(де є лічильники з електронною передачею даних), яка температура «обратки», яка наразі метеорологічна ситуація і який прогноз погоди.

Тому, коли Ви телефонуєте і кажете, що батареї «ледь теплі», то диспетчер вже знає, що це суб’єктивна думка, а на приладах обліку подачі теплоносія за вашою адресою +37, що відповідає параметрам теплої осінньої пори, коли в повітрі літає павутина бабиного літа. Завданням аварійно-диспетчерської служби підприємства є збір і аналіз оперативної інформації, а за тим – швидке реагування на ситуації, ліквідація наслідків аварій чи природних катастроф. Про серйозні порушення режиму роботи та пошкодження обладнання чи мереж диспетчер інформує начальника АДС, керівників підрозділів, головного інженера, генерального директора підприємства.
Також приймаються повідомлення від населення про неполадки в роботі будинкових мереж. Хоча відомо, що за стан мереж в помешканнях відповідають їх власники, останні переважно телефонують, щоб сказати диспетчеру, що «забилась мойка чи унітаз», а в цей час хтось не може додзвонитися, щоб повідомити про порив на магістралі чи надзвичайну ситуацію в підвалі. Не секрет, що диспетчери часто працюють з перенапруженням, тому не варто їх турбувати через дрібниці, перед тим, як зателефонувати диспетчеру, треба сформувати своє повідомлення подумки, а потім спокійно, чітко назвати своє прізвище, адресу, проблему і номер телефону для зворотного зв’язку,- емоціям тут не місце.
На світлинах – наші диспетчери; Ви впізнаєте їх по голосу, але мало хто знає їх в житті.