• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • вул. Тімірязєва, 123, м. Кам'янець-Подільський
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • ДП "Тепловода" 3-25-92
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

ЗА БОРГИ – БЕЗ ВОДИ

Десятки людей похилого віку та сім’ї з маленькими дітьми опинилися в заручниках байдужих і безвідповідальних сусідів, що роками не сплачують за спожиті послуги, а цього тижня ще й затопили квартири нижніх поверхів.
Впродовж декількох днів аварійні бригади КП «Міськтепловоденергія» намагались отримати добровільний доступ до інженерних мереж однієї з квартир житлового будинку на вулиці Молодіжній, 23. Просили про це сусідку і самі мешканці під’їзду. Однак ані вмовляння, ні численні попередження та офіційні листи результату не дали. Тож, 1 жовтня працівники комунального підприємства обмежили водопостачання до її квартири.
Власниця квартири на третьому поверсі заборгувала підприємству більше 25 тисяч гривень, роками ігнорує візити контролерів підприємства і навідріз відмовилась надати доступ до інженерних мереж всередині квартири навіть для ліквідації аварії.
Відремонтувати пошкоджену мережу без доступу до квартири було неможливо, а отже шукати вихід до труби довелося з допомогою радикальних методів – розбити нішу в стіні зі сторони під’їзду. Діставшись до стояка та лічильника холодної води, фахівці підприємства за декілька хвилин обмежили доступ води до квартири боржниці.
Роботи з відключення тривали впродовж декількох годин, проте з квартири до працівників КП «Міськтепловоденергія» так ніхто і не вийшов. Більше того, власницею цієї квартири є відома в місті громадська діячка і активістка Валентина М.. І дуже шкода, що людина, котра мала би бути зразком для громади, натомість нехтує усі правила, закони та й просто норми суспільної і громадської свідомості.
Звісно ж боржників КП «Міськтепловоденергія» наразі має чимало. За станом на 1 жовтня мешканці міста заборгували за послуги з опалення, водопостачання та водовідведення близько 45 мільйонів гривень. І наразі ця цифра тільки зростає…
Щодня контролери підприємства працюють зі споживачами, що заборгували за послуги. І значна частина кам’янчан знаходить можливість поступово гасити накопичені борги, адже для цього є чимало методів – договори реструктуризації боргу, авансові платежі тощо.
Керівництво КП «Міськтепловоденергія» на чолі з генеральним директором Валерієм Гордійчуком йде на зустріч усім споживачам, що опинились у скрутній фінансовій ситуації, вивчає соціальний статус та фінансову спроможність споживачів-боржників. Відключення від водопостачання – метод не приємний і не популярний , та й вдається до нього КП «Міськтепловоденергія» лише в крайніх випадках. Втім напередодні опалювального сезону, розпочинати який доводиться у надзвичайно складних фінансових умовах, обставини змушують йти на радикальні кроки.
— Переважна більшість тих, хто заборгував за послуги нашому підприємству люди не бідні , — каже генеральний директор КП «Міськтепловоденергія» Валерій Гордійчук, – зазвичай, після відключення, приходять до нас вже наступного дня і гасять повністю борг за спожиті послуги. Це при тому, що вони роками ігнорують працівників підприємства, попередження і навіть судові позови. До прикладу, при відключенні водовідведення, мешканці цього самого дня оплатили заборгованість на суму 12 тисяч 700 гривень та близько тисячі гривень за повторне підключення послуги.