• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

РОБОТА МЕРЕЖ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЇХ ВЛАСНИКА

РОБОТА МЕРЕЖ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЇХ ВЛАСНИКА

Далеко не усі водопровідні й каналізаційні мережі нашого міста є власністю КП «Міськтепловоденергія». Частина з них – приватна власність, обслуговувати яку підприємство не має права згідно із законодавством. Втім, дуже часто цей факт стає «сюрпризом» для тих, хто не до кінця усвідомлює, що обов’язки є не лише у комунального підприємства, але й у його споживачів.

Поки мережі працюють справно, це мало кого турбує. Втім, коли питання ремонту постає гостро, цей факт чомусь викликає гучне обурення. Цього тижня подібна ситуація сталася на вулиці Шевченка, де в частині приватного сектору, проводять роботи з заміни більше ста метрів аварійної водопровідної мережі. Наразі завершили ділянку від вул. Годованця до вул. Слєпньова, а згодом розпочнуть заміну мережі ще й на відрізку до вул. Івана Франка.

Ремонт здійснюється силами КП «Міськтепловоденергія». Власникам домоволодінь  залишається тільки встановити запірну арматуру в колодязі, в якому зроблено підключення будинку до центрального водопроводу. Проте, навіть це стало «каменем спотикання», який завадив швидкому завершенню ремонтних робіт.

Здійснюючи підключення приватного будинку до централізованої мережі водопроводу та каналізації, споживач отримує технічні умови, відповідно до яких на під’єднанні має побудувати колодязь і встановити в ньому запірну арматуру. У разі витоку, запірна арматура на приватній мережі дозволяє перекрити водопостачання й унеможливити втрати води. Якщо ж її стан на не балансовому трубопроводі не дозволяє перекрити воду, таку мережу від’єднують від комунальної до моменту усунення аварійної ситуації

Але часто споживачі, що придбали чи успадкували будинок, навіть не переймаються цим питанням. Вода в домі є, а решта – не турбує. Коли ж на трубопроводі стається аварія, вимагають її усунути. Зважаючи на це, вважаємо за необхідне нагадати споживачам, що КП «Міськтепловоденергія» несе відповідальність лише за обслуговування мереж, що пролягають до місця під’єднання зовнішнього трубопроводу до вводу в будинок. Все, що прокладено далі – виключно приватна власність мешканців і обслуговувати її комунальне підприємство не просто не зобов’язане, але й не має права.

«За що ми вам платимо?», – часто питають працівників, коли ті пояснюють, що не можуть ремонтувати приватні мережі. Кошти, які споживачі сплачують згідно з тарифом – це оплата за підготовку питної води, її транспортування до помешкань, відведення та очистку стоків. Варто розуміти, що, перш ніж потрапити до оселі споживача, вода проходить кілометри міських мереж, які обслуговує підприємство і тільки потім надходить до приватної мережі, обслуговування якої не закладено в тариф.

Тож, не забувайте про обов’язок дбати про технічних стан власних мереж, ми ж 24/7 піклуємось, аби по них ви безперебійно отримували воду.

Стежте за нашими новинами у Телеграм: https://t.me/kpmtve