• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Додаткові послуги: 050 436 80 66, kp-mtve-poslugy@ukr.net
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • Лазня - (03849)76215
  • ДП "Тепловода": приймальня 3-25-92, абонентський відділ 067-381-01-64

Подати заявку на повірку лічильника чи перевірити її статус можна онлайн

Подати заявку на повірку лічильника чи перевірити її статус можна онлайн

Нагадуємо нашим споживачам, що подати заявку на повірку лічильника чи перевірити її статус можна онлайн.

Сервіс доступний на сайті КП “Міськтепловоденергія” https://mtve.kp.km.ua/ у розділі «Подати заявку на повірку».

Розділ перенаправить Вас на сайт: https://meters.com.ua/ , де можна онлайн

подати заявку на повірку: https://meters.com.ua/#/application-sending/

перевірити статус заявки чи дізнатися результат повірки: https://meters.com.ua/#/application-status/

Знайти свій лічильник на сайті можна за номером заявки або ж номером самого лічильника. Ввівши його в пошукове поле, Ви побачите на якому етапі повірки перебуває засіб обліку води чи тепла.

Свідоцтво про повірку або ж довідку про непридатність також можна отримати, не виходячи із дому. Обравши на сайті сервіс «Перевірити статус заявки», введіть номер лічильника або заявки та клікніть на «Пошук». В наступному вікні відкриється вся інформація про лічильник та номер документа за результатами повірки. Оберіть «Завантажити документ» і збережіть чи роздрукуйте свідоцтво.

Зверніть увагу, що орієнтовний термін виконання заявки становить 30 днів.