• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • вул. Тімірязєва, 123, м. Кам'янець-Подільський
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • ДП "Тепловода" 3-25-92
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

ПЛАТА ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ: ЗА ЩО І СКІЛЬКИ?

ПЛАТА ЗА АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ: ЗА ЩО І СКІЛЬКИ?

Починаючи з 1 листопада, КП «Міськтепловоденергія» було введено щомісячну плату за абонентське обслуговування для  комунальних послуг  з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. Тепер плата за опалення і гарячу воду складатиметься із двох платежів – плати за послугу відповідно до тарифу та плати за абонентське обслуговування. Водночас, скасовуються нарахування щоквартальних внесків за обслуговування та заміну загальнобудинкових теплових лічильників, оскільки ці витрати буде включено до щомісячної абонплати.

1 травня 2021 року набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо врегулювання окремих питань у сфері надання житлово-комунальних послуг», яким внесено зміни, зокрема, до Законів України «Про житлово-комунальні послуги»,  «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», «Про метрологію та метрологічну діяльність».

Так, статтею 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що плата за абонентське обслуговування – це платіж, який споживач сплачує виконавцю комунальної послуги за індивідуальним договором про надання комунальних послуг. Новий платіж введено на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 808 «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам за індивідуальними договорами про надання комунальних послуг або за індивідуальними договорами з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем про надання комунальних послуг».

Фактично, плата за абонентське обслуговування – це витрати, які виконавець несе у процесі збуту та розподілу послуги між споживачами. Зокрема таких, як витрати на роботу абонентської служби, контролерів, плата за банківські послуги. Відповідно, до абонентської плати включено витрати на укладання договорів з абонентами, здійснення розподілу обсягу спожитих послуг між споживачами, нарахування та стягнення плати за спожиті комунальні послуги, обслуговування та заміну вузлів комерційного обліку води і теплової енергії (у разі їх наявності у будівлі споживача)та інших функцій, пов’язаних з обслуговуванням абонентів за індивідуальними договорами.

До плати за абонентське обслуговування не входить вартість повірки і ремонту квартирних засобів обліку води, а також обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем. Ці послуги, як і плата за них залишаються окремими.

Плата за абонентське обслуговування нараховуватиметься усім споживачам, з якими укладено індивідуальні договори про надання послуги з постачання теплової енергії та постачання гарячої води. Наразі встановлено наступні розміри щомісячної абонплати з ПДВ:

– послуга з постачання теплової енергії у разі наявності у будівлі споживача вузла комерційного обліку теплової енергії (загальнобудинковий лічильника):  19,06 грн.

– послуга з постачання теплової енергії у разі відсутності вузла комерційного обліку теплової енергії: 12,08 грн.

– послуга з постачання гарячої води:  2,44 грн.