• Аварійно-диспетчерська служба:
    3-49-20, 3-49-40, 0673116766
  • вул. Тімірязєва, 123, м. Кам'янець-Подільський
  • Абонентський відділ:
    5-11-01, 3-86-71, 068-938-61-57
  • Сервісний центр по роботі з приладами обліку:
    3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01
  • ДП "Тепловода" 3-25-92
  • https://www.facebook.com/kp.mtve.kamianets/

МАЄТЕ ПРОБЛЕМИ З КОМУНАЛЬНИМИ РОЗРАХУНКАМИ АБО НЕ ЗНАЄТЕ ЯК ПРИЄДНАТИСЯ ДО МЕРЕЖІ? ІНФОРМАЦІЙНА ЛІНІЯ НКРЕКП ДО ВАШИХ ПОСЛУГ

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, відкрила інформаційно-довідкову телефонну лінію (044) 204-70-72, що дає можливість споживачу оперативно отримати відповіді на актуальні питання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Сервіс структуровано за:

  • окремими сферами регулювання (електрична енергія, природний газ, теплова енергія, централізоване водопостачання та водовідведення);
  • категоріями споживачів (фізична особа, юридична особа);
  • категоріями питань (від укладення договору та приєднання до структури тарифів і заходів з енергоефективності).

Це дає можливість споживачам в автоматичному режимі отримати відповіді на більш ніж 50 актуальних запитань, регулювання яких належить до компетенції НКРЕКП, та, у разі необхідності, отримати консультацію фахівця профільного структурного підрозділу НКРЕКП.

За матеріалами сайту teplo.gov.ua