НЕ ПОВІРИЛИ ЛІЧИЛЬНИК – СПЛАЧУВАТИМЕТЕ ЗА НОРМАТИВНИМ СПОЖИВАННЯМ

Періодична повірка лічильників води – важлива та обов’язкова процедура для усіх споживачів КП «Міськтепловоденергія». Відповідно до чинного законодавства, повірку засобів вимірювальної техніки необхідно проводити не пізніше закінчення терміну міжповірочного інтервалу. Адже неповірений лічильник не є приладом обліку.


Для засобів обліку води міжповірочний період становить 4 роки. Інтервали між повірками відображені у паспорті на лічильник (нові прилади) або у Свідоцтві про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки. Окрім цього, дату чергової повірки лічильників можна дізнатися в «Особистому кабінеті» споживача на офіційному сайті КП «Міськтепловоденергія» (mtve.kp.km.ua), або ж зателефонувавши до Сервісного центру по роботі з приладами обліку за телефонами: 3-64-20, 0673116763, 0674052301.

Зі свого боку КП «Міськтепловоденергія» також додатково інформує абонентів, лічильники яких підлягають періодичній повірці відповідними повідомленнями. Впродовж місяця після відправки такого повідомлення споживачі повинні забезпечити проведення періодичної повірки засобів обліку води.

Якщо ж, отримавши припис про необхідність повірки лічильників, споживачі його проігнорують, то, починаючи з наступного дня після закінчення місячного терміну від дати відправлення повідомлення, нарахування за послуги з централізованого постачання води та водовідведення їм проводитимуться у відповідності до нормативного споживання з розрахунку на одну людину.

У нашому місті послуги з повірки лічильників води надають:

  1. КП «Міськтепловоденергія» – проводить повірку лічильників води у спеціалізованій лабораторії з демонтажем, транспортування та монтажем після повірки. Телефони для подачі заявки до Сервісного центру по роботі з приладами обліку: 3-64-20, 067-311-67-63, 067-405-23-01.
  2. ТОВ «Тепло-водсервіс» – проводить повірку тільки квартирних лічильників води спеціалізованою проливною станцією на місці їх експлуатації без проведення демонтажу та розпломбування. Телефон для подачі заявки: 068-596-58-56, або ж за допомогою сервісу «Централізована система повірки лічильників» за допомогою посиланням: https://meters.com.ua/.

Орієнтовний термін заявки становить 30 днів. Про день обстеження вузла обліку майстер попередньо домовляється зі споживачем по телефону. Якщо повірку проводять із демонтажем лічильника, майстер знімає останні показники, розпломбовує і демонтує засіб обліку, а на його місце встановлює тимчасову трубку.

Демонтований лічильник майстер КП «Міськтепловоденергія» забирає на повірку в спеціалізованому сервісному центрі. В період, поки лічильник перебуватиме на повірці, нарахування проводяться у розмірі середньомісячних показників лічильників за попередні 3 місяці. Якщо лічильник успішно проходить повірку, представник підприємства повторно зв’язується зі споживачем та домовляється про дату і час візиту майстра для встановлення повіреного лічильника. У визначений день майстер здійснює установку повіреного лічильника і його опломбування.

Якщо лічильник не проходить повірку – споживач отримує відповідне повідомлення, де зазначається, що впродовж  20 днів з дня відправлення даного повідомлення потрібно встановити новий прилад обліку та звернутися до Сервісного центру КП «Міськтепловоденергія» для реєстрації лічильників та прийняття їх на облік.

У разі не виконання зазначених вимог, оплата за спожиті послуги холодного, гарячого (за наявності) водопостачання та водовідведення буде нараховуватися відповідно до норм споживання.

Прес-служба КП «Міськтепловоденергія».

 

Комунальне підприємство
“Міськтепловоденергія”
вул.Тімірязєва, 123
м.Кам'янець-Подільський,
Хмельницька обл.,
32300, Україна


e-mail: kp-mtve@ukr.net
© 2018, Комунальне підприємство "Міськтепловоденергія", м.Кам’янець-Подільський